Splošni pogoji

Splošni pogoji oddaje naročil v spletnem primerjalnem sistemu peleti-ceneje.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Obravnavajo delovanje spletne strani peleti-ceneje.si, pravice uporabnika, naročnika ter poslovni odnos med posrednikom, ponudnikom in naročnikom.

Opredelitev pojmov:

  • posrednik je Finančni center, d.o.o., Magdalenski trg 11, 2000 Maribor, Slovenija,
  • uporabnik je oseba, ki uporablja posrednikov sistem za pridobivanje informacij in primerjavo produktov na spletni strani peleti-ceneje.si,
  • naročnik postane oseba, ki je uporabila posrednikov sistem na spletni strani peleti-ceneje.si za oddajo naročila za nakup lesnih peletov,
  • ponudnik je partnersko podjetje posrednika, ki prodaja lesne pelete in bo prevzelo naročilo in izvedlo prodajo,
  • spletna stran www.peleti-ceneje.si je informacijski sistem, namenjen informiranju o izdelkih, primerjavi izdelkov in naročanju izdelkov.

Dostop do informacij - povzetek zakonodaje

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku in naročniku vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, 
  • način plačila in dostave, 
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Delovni čas

Informativno spletno mesto www.peleti-ceneje.si vam je dostopno nenehno, 24 ur na dan, vse dni v letu, po t.i. sistemu "24/7".

Telefonska pomoč na telefonski številki 041 726 453 ali brezplačni telefonski številki 080 35 51  vam je na voljo od ponedeljka do petka, med 9.00 in 16.00.

Ponudniki omogočajo naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun ponudnika (po ponudbi / predračunu, s položnico ali preko elektronskega bančništva),
  • z odloženim plačilom (samo nekateri ponudniki).

Hranjenje naročila

Naročilo (kupoprodajna pogodba) je v elektronski obliki shranjeno na strežniku posrednika in naročniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Cene, prevzem oz. dostava naročenega blaga.

Vse cene so izražene v evrih (€) in vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.

V primeru, da je naročnik izbral pri prevozu "Dobavitelj uredi dostavo", cena že vsebuje tudi vse stroške dostave. V primeru, da je naročnik pri prevozu izbral "Lasten prevzem v skladišču", stroški transporta od skladišča (prevzemnega mesta) do kupca niso vračunani.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo posrednik naročniku omogočil odstop od naročila, hkrati pa bo posrednik naročniku ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Nakup je sklenjen v trenutku, ko posrednik potrdi naročilo (naročnik prejme elektronsko sporočilo o statusu  (Naročilo potrjeno)). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, posrednika kot za naročnika.

Postopek nakupa

  1. Bodoči naročnik najprej opravi postopek izbire optimalnega produkta po navodilih na zavihku "KAKO IZBRATI PELETE" in sledi navodilom na strani za naročila do oddaje naročila.
  2. Sistem (server) zabeleži prejeto naročilo. 
  3. Po oddaji naročila, naročnik prejme povzetek naročila po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje. 
  4. Naročilo je v obdelavi. 
  5. Posrednik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka in pristnost naročila (s telefonskim klicem naročnika) ter naročniku po elektronski pošti pošlje obvestilo, da je naročilo potrjeno in predano dobavitelju oz. ga z razlogom zavrne. 
  6. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo posrednik naročniku omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
  7. Po potrditvi naročila med posrednikom in naročnikom se naročilo preda po elektronski pošti ponudniku. 
  8. Ponudnik se s kupcem po telefonu ali elektronski pošti uskladi o predvidenem terminu prevzema blaga, morebitne dostave in načinu plačila.
  9. V primeru dostave ponudnik organizira dostavo do dogovorjene naročnikove lokacije po sistemu "do vrat".
  10. V primeru prevzema blaga v skladišču kupec blago prevzame v skladišču ponudnika, ki je najbližje oz. dogovorjeno.

Odstop od nakupa

Naročnik lahko po oddaji in potrditvi naročila v 24 urah odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info(afna)peleti-ceneje.si.

Vračilo izdelkov - pravica do vračila naročenih izdelkov

Skladno z določili 43.č člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik (naročnik) pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju-ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe in sicer na kontaktni naslov, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu. Vrne se lahko samo nepoškodovano blago, v originalni in neodprti embalaži, v enakih količinah, kot je bilo dobavljeno.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu - ponudniku je enak naslovu izdobave blaga.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje - ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje - ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik - naročnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje - ponudnik ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik - naročnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju - ponudniku ali osebi, ki jo podjetje - ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Zgolj vračilo prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe brez posebnega sporočila/izjave o odstopu ne šteje za odstop od pogodbe. Prav tako kot odstop od pogodbe v skladu z ZVPot ne šteje zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi.

Potrošnik - naročnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica nepravilnega ravnanja z blagom ali skladiščena v času, ko je to bilo pri potrošniku - naročniku oz. na poti od njega do ponudnika.

Reklamacije

V primeru, da je prišlo do poškodbe (razsutja, navlažitve) blaga med transportom, blago takoj reklamirajte pri dostavljalcu in nas o reklamaciji obvestite na info(afna)peleti-ceneje.si.  V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako, vam ga bo ponudnik zamenjal ali vrnil vaš denar.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Ponudniku produktov nosijo odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami VZPot. Ob tem opozarjamo, da ima večina produktov, ki jih lahko naročite na tej spletni strani (lesni peleti za kurjavo) priporočen rok uporabe do enega leta. 

Odveza odgovornosti

Posrednik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da posrednik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo posrednik naročnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se bo posrednik trudil zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov,  je treba vse fotografije upoštevati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Posrednik ima možnost odstopa od pogodbe z naročnikom, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu naročnika štejejo za odločilne ter jih naročnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Podatki na straneh

Posrednik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

Varovanje osebnih podatkov

Posrednik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov in naročnikov v sladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov in ne bodo posredovani tretjim osebam ali na katerikoli drug način zlorabljeni.

Posrednik za nedoločen čas hrani pri registriranih uporabnikih: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s posrednikom.

Posrednik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Uporabnik, ki z oddajo naročila postane naročnik, se strinja, da bodo njegovi posredovani podatki (osebni podatki in podatki o naročilu) posredovani tudi ponudniku proizvodov, ki jih je naročil.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik/naročnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Varovanje potrošnikov

Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov. Prav tako poslujemo v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

Komunikacija

Z uporabnikom/naročnikom sme posrednik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Pritožbe

Posrednik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po svojih močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

V primeru težav lahko uporabnik/naročnik odda svojo pritožbo ali mnenje oddelku za reševanje reklamacij preko e-poštnega naslova info(afna)peleti-ceneje.si .
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Posrednik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo  zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik (uporabnik/naročnik) ne sproži spora pred sodiščem. Zato si posrednik  prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

E-obvestila

Uporabnik/naročnik se strinja, da ga ob prijavi na e-obvestila občasno obveščamo o novostih na strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Posrednik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.